Joris Gruiters is head of strategy bij Hotel L’Amour geworden. De afgelopen vijf jaar vervulde hij dezelfde rol bij DDB, waar hij een plek had in het management van het bureau. Gruiters werkte daar op klanten als Kruidvat, Ikea en Centraal Beheer.
Bij Hotel L’Amour wordt hij ook lid van het management. Dat bestaat verder uit: Valérie Dekeuwer (MD), Martijn van Marle en Peter van Rij (ECD’s). Gruiters is geen onbekende voor de oprichters van Hotel L'Amour; werkte eerder DDB al nauw samen met Peter van Rij, Martijn van Marle en Aad Kuijper.
Gruiters: 'Ik heb Hotel L’Amour altijd met veel interesse gevolgd. Als je een creatief bureau opricht precies in de tijd dat A.I. opkomt, dan moet je iets bijzonders kunnen. Dit bureau snapt creativiteit van vandaag - en die van morgen. Daarnaast kreeg ik nu ook de kans om te ondernemen, dat maakt de keuze voor Hotel L’Amour nog aantrekkelijker.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!