Overslaan en naar de inhoud gaan

Ad Alliance gaat ook de advertentieverkoop van Disney+ doen

De streamingdienst komt met een ‘Disney+ Standaard met reclame’ abonnement.
The Bear
The Bear
The Bear
The Bear

Ad Alliance en The Walt Disney Company Benelux breiden hun bestaande online- en lineaire samenwerking uit naar het SAVOD-domein. Vanaf 17 oktober gaat Ad Alliance de advertentieverkoop voor het vernieuwde ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement op het streamingplatform Disney+ in Nederland vertegenwoordigen.

related partner content for mobile comes here

Disney+ Standaard met reclame

Disney+ introduceert het nieuwe ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement wordt in oktober gelanceerd op Disney+ om klanten meer flexibiliteit te bieden, als aanvulling op de reclamevrije 'Disney+ Standaard'- en 'Disney+ Premium'-abonnementen. Vanaf 17 oktober vertegenwoordigt Ad Alliance de advertentieverkoop van Disney+ exclusief in Nederland. 

Adverteerders krijgen verschillende mogelijkheden om op Disney+ te adverteren, zoals met pre-rolls en midrolls-slots. Ad Alliance vertegenwoordigt al de lineaire en digitale advertentieverkoop van Disney in Nederland. Begin dit jaar werd de samenwerking verlengd.

Nemesis

Disney+ biedt onder meer tv-series, blockbuster-films en exclusieve Disney+ Originals onder de zes merken Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic en het algemene entertainmentmerk Star. Bekende titels zijn The Simpsons, Grey's Anatomy, The Bear, Only murders in the building en The Mandalorian.

Op 16 oktober komt Disney+ met zijn eerste Nederlandse Original-serie Nemesis.

'SAVOD (Subscription Advertising-Based Video On Demand) is een essentieel onderdeel van onze aanpak om merken te laten groeien', zegt Gijs van Beek van Ad Alliance. Marco de Ruiter van The Walt Disney Company Benelux: 'We breiden om onze relatie met Ad Alliance voor advertentieverkoop uit. Met ons "Standaard met reclame"-abonnementsaanbod kunnen we onze klanten meer flexibiliteit bieden.' 

HBO MAX en Sky Showtime

Eerder maakte Ad Alliance dit jaar al bekend de advertentieverkoop voor SAVOD van HBO Max en SkyShowtime te gaan verzorgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in