Overslaan en naar de inhoud gaan

9 merken die online bewijzen 'brat' of juist 'very demure' te zijn

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
brat en demure
brat en demure

De term 'brat' is deze zomer niet meer weg te denken. Wat het precies inhoudt? Een groot feest maken van je leven terwijl je je imperfecties omarmt. Ja, een beetje chaos en rommeligheid horen daar zeker bij.

related partner content for mobile comes here

Wie zichzelf hier niet in herkent, is waarschijnlijk 'demure'. Oftewel, de ingetogen en bedachtzame tegenhanger van brat. Veel bedrijven herkennen zichzelf in ieder geval in één van de twee en komen online met inhakers. En die zijn heel demure (of soms juist héél brat).


Een echte 'brat' laat z'n hele inboedel in een NS-trein achter.


Spotify maakt duidelijk dat ook iedereen die de hele zomer op kantoor zit 'brat' kan zijn.


Het zal MediaMarkt een (braad)worst wezen wat 'demure' precies inhoudt.


Pathé voelt zich daarentegen wél helemaal 'demure'.


Ook Bol wil deze kans niet aan zich voorbij laten gaan.


Er kan er maar één het meest 'demure' zijn.

 


Als je het dansen met de paal even vergeet, heeft RTL zeker een punt.


Ja, laat deze inhaker van het Wereld Natuur Fonds maar even bezinken.


Mocht je het verschil tussen 'brat' en 'demure' nog niet helemaal snappen, dan maakt Linda.meiden het in één klap duidelijk.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in