Overslaan en naar de inhoud gaan

Susan Steverink verlaat Daily Paper

Steverink zat vier jaar bij het streetwear-merk, het laatste jaar in de positie van head of marketing & digital.
Campagnebeeld van Daily Paper uit 2022
Campagnebeeld van Daily Paper uit 2022
Campagnebeeld van Daily Paper uit 2022
Campagnebeeld van Daily Paper uit 2022

Susan Steverink vertrekt bij Daily Paper, het streetwear-merk dat in 2012 werd opgericht door Hussein Suleiman, Abderrahmane Trabsini en Jefferson Osei. Op Linkedin meldt Steverink dat het na 4 jaar Daily Paper tijd is voor een nieuw avontuur.

related partner content for mobile comes here

Steverink startte bij Daily Paper midden 2020 als marketing operations manager. Aan het einde van dat jaar werd ze gepromoveerd tot head of marketing. Vanaf september vorig jaar werd haar functie head of marketing & digital. Daarvoor was Steverink al geen onbekende in de wereld van fashion retail. Ze werkte bij Clarks en G-Star Raw.

Next steps

Steverink kan nu nog niets melden over haar volgende loopbaanstap, zegt ze in een reactie aan Adformatie, maar verwacht dat op korte termijn wel te kunnen doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in