Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeemans Skeer-kledinglijn moet jongeren aan het denken zetten

Dure kleding is zonde van het geld, aldus Zeeman en rapper Hef.
Zeeman Skeer
© Zeeman
Zeeman Skeer
© Zeeman

Zeeman lanceert een nieuwe kledinglijn met de naam Skeer. Deze uitdrukking betekent in straattaal 'goedkoop' of 'blut' en is door Zeeman gekozen om een statement te maken tegen dure merkkleding.

related partner content for mobile comes here

Volgens de winkelketen dragen met name steeds meer jongeren in de straatcultuur 'overdreven dure kleding omdat ze denken dat dit bijdraagt aan hun status'. Zeeman zegt dat je 'je geld beter kunt besteden' en brengt de Skeer-kledinglijn uit om jongeren aan het denken te zetten.

Rapper Hef maakt nummer

De opvallend ogende kledingstukken, waaronder een joggingpak en een bomberjack, zijn vanaf 19 november exclusief te koop via de Zeeman-website in Nederland en België. Zeeman heeft een campagne ontwikkeld om de Skeer-kledinglijn te promoten.

Zo heeft rapper Hef een nummer voor de kledinglijn geschreven en is hier ook en videoclip van uitgebracht. Hef zegt net als Zeeman dat geluk niet in dure spullen zit en gebruikt in het nummer teksten als 'het gaat om wie je bent, hoe je denkt, en niet je kleding.'

Het is niet voor het eerst dat Zeeman een speciale kledinglijn uitbrengt. In het recente verleden kwam de winkelketen al met een opvallend betaalbare trouwjurk, een eigen sneaker en een parfum genaamd Lucht

Credits:
Bureau: Persuade
Account: Saskia van den Eerenbeemt, Claire Michielsen
Creatie: Michiel Rijshouwer, Rogier Verbeek, Matthijs Schoo, Stefan Keukelaar, Wouter Kraaijvanger
Muziek: Hef & Davey Donovan
Credits Video:
Director: Yousef Gnaoui, Producer: Cecile Neeteson
Media: Feli Hanssen
Beeld: Mounir Raji, Elmer Driessen
PR: Ganbaroo, Nans
Opdrachtgever: Caroline van Turennout, Kasper Figee

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in