Marketing en communicatiebureau Fama Volat heeft voor Vacansoleil een ludieke wervingscampagne voor kinderen gelanceerd om aandacht te vragen voor de heropstart van het vakantieseizoen.
Kinderen tussen de 6 en 16 jaar kunnen zich kwalificeren voor een bijzondere bijbaan: het testen van glijbanen bij een Europese camping. Om de doelgroep te bereiken, plaatste het bureau als start van de campagne een onderwater-abri in het zwembad Sportiom in Den Bosch. Iris van Mourik van Fama Volat laat weten: 'Het is een spraakmakende manier om aandacht vragen voor de campagne van Vacansoleil. Je kunt wel gewoon een advertentie plaatsen, maar een abri onder water kom je natuurlijk niet zo vaak tegen.'
Online game
Solliciteren kan door het spelen van een online game waarin kinderen onder meer toiletrollen of strandballen moeten ontwijken. De beste glijders worden uitgenodigd voor de sollicitatiedag met YouTuber Enzo Knol. 'De gelukkige winnaar krijgt een uitnodiging om op een camping in een Europees vakantieland de glijbanen te gaan proberen', zegt Van Mourik.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!