'De verrassende groente van vandaag' is voor de nieuwe prijscampagne weer van de plank gehaald.
De achtste aflevering van Just Getting Started, de podcast voor jonge bureauleiders, is nu te beluisteren.
De experimentele campagne is ontwikkeld door Fama Volat. Jonge medewerkers van Randstad fungeren als ambassadeurs in de online videogame.
Parkhuisje 3 van Fama Volat is uitgeroepen tot Nudge van het Jaar. De prijs wordt uitgereikt door de Behaviour Club.
CAMPAGNEPRAAT | Wat vindt ons panel? Een dappere poging van Bavaria om het besmette WK lucht te geven, maar neemt daar teveel tijd voor.
Het bureaunetwerk breidt uit met een nieuw kantoor in Maastricht, geleid door Olivier Paquay.
Bavaria heeft 'n bourgondisch karakter en neemt zichzelf niet al te serieus, aldus het biermerk zelf. De identiteit komt van Chuck Studio's.
Niet iedereen kan (nieuwe) merkkleding veroorloven. Daarom introduceerden Fama Volat een unieke kledinglijn met opmerkelijke opdruk.
De Youtube-serie met Streetlab-crew moet bewijzen dat de brouwer een nieuwe standaard zet in het alcoholvrije biersegment.