Bonduelle lanceert een nieuwe campagne om de betaalbaarheid rondom groente extra onder de aandacht te brengen. In de door Fama Volat ontwikkelde campagne is de aloude slogan 'Bonduelle, de verrassende groente van vandaag' te horen.
De terugkeer van de herkenbare Bonduelle-radiojingle is volgens CMO Lianne Hanenberg, niet zomaar een nostalgische knipoog naar het verleden. 'Het benadrukt het belang van auditieve koppelingen in marketing..De tune, die lange tijd niet is gebruikt, is een auditieve cue die het merk activeert en verbindt met de consument op een dieper niveau en onmiddellijk positieve associaties oproept. In een wereld waarin visuele en auditieve prikkels constant om onze aandacht vechten, hebben we gekozen om deze campagne boodschap te linken aan vertrouwde en herkenbare klanken met een eigentijdse twist.'
Missie
De campagne sluit volgens Hanenberg aan bij de missie van het merk, namelijk consumenten helpen en inspireren op een makkelijke manier meer groenten en peulvruchten te eten.
Naast de radio-inzet zal de campagne ook op de winkelvloer te zien zijn. In samenwerking met diverse retailers zullen digitale advertenties met de prijsacties en schapcommunicatie zoals wobblers, verticale schap banners en vriezer stickers worden ingezet.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!