Het bestuur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland heeft de juryvoorzitters van de twaalf vakjury's vastgesteld. Zij gaan gezamenlijk met zo'n 240 juryleden de ingezonden campagnes van 2023 beoordelen.
Bekijk hieronder de 12 juryvoorzitters per categorie.
Actualiteiten
Inge Wortelboer/ AH en Thomas van Vessem / NLO
Business-to-Business
Lukas Jeukens / PON automotive en Karlien Serrarens / PwC
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Chantal Orbon / EY & Erik Siemens / Elsevier
Dienstverlening
Sylvia Coumans / PostNL & Caroline Henneman
Dienstverlening Financieel
Maartje Bersi / SNS en René van Gerwen / CZ
Durables
Laura Geuze / Samsung & Cees Hannema / Omoda
Fast Moving
Roos Bulder / Nestlé en Emilie Heesters / Duvel Moortgat
Non-Profit & Overheid
Marieke de Klein / Het Rembrandhuis & Charlotte Zwaan / Oranjefonds
Retail
Danielle Snoeij / Bol. & Trix van der Vleuten / Versuni
Smart Idea
Froukje Claes / NLO & Ingrid Timmer / Canal+
Vrije Tijd
Jolanda Ravenek / MoCo en Sander Hoefnagels / Landal GreenParks
Branding 360°
Ana Henriques / TUI & Marcel Kalmeijer / ISS Facility Services
'De eisen die aan juryleden, maar met name aan de juryvoorzitters worden gesteld, zijn hoog. De waarde van een jaarprijs wordt immers bepaald door het niveau van de jury. Alle juryvoorzitters en -leden stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking. Het zijn stuk voor stuk ervaren marketing- en communicatiespecialisten die werkzaam zijn bij adverteerders, minimaal vijf jaar op senior-niveau', zo laat het bestuur weten.
Inzenden van een case voor de SAN Accent kan tot 19 januari 2024. Meer info hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!