Marco Schuitmaker 'piekt op de piste' voor Scapino

Persuade tekende wederom voor concept en creatie. 

De volkszanger schreef speciaal voor Scapino het nummer 'Pieken op de piste'.

Volkszanger Marco Schuitmaker is wederom het gezicht van de nieuwe crossmediale campagne van kledingwinkelketen Scapino. In de campagne 'Pieken op de piste' moet het eigen skikledingmerk Mountain Peak -met een vrolijke knipoog- onder de aandacht gebracht worden. 

Scapino: 'Door de stijgende prijzen dreigt de skivakantie steeds meer iets voor de happy few te worden. Met onze betaalbare skikleding hopen we skiën voor iedereen leuk te houden. Zodat ook jij kunt pieken op de piste'. 

Het thema van de campagne is ook meteen de titel van het nummer dat Marco Schuitmaker speciaal voor Scapino heeft gemaakt. Eerder was de volkszanger, bekend van de hit 'Engelbewaarder', in de campagne 'talentenjacht' van Scapino te zien. Beide campagnes komen uit de koker van Persuade, het vaste reclamebureau van de winkelketen.

Après-ski

Centraal in de campagne staat de videoclip, waarin de goedlachse zanger in een winters chalet een après-skifeestje bouwt - niet geheel toevallig gehuld in (gouden) skikleding van Scapino. 

De campagne (mediabureau: Abovo) wordt breed uitgerold: op televisie, social media, de winkelvloer en het YouTube-kanaal van zowel Scapino als Marco Schuitmaker.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie