Kanzi heeft zanger Glen Faria gestrikt voor een nieuwe - muzikale - campagne van het appelmerk. Hoewel de winter nog moet beginnen, ben je met Kanzi slechts één hap verwijderd van de zomer, zo luidt de boodschap van de campagne, ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Natwerk.
Ik ben weg als ik mijn kans-zie
De campagne, uitgerold op social media en radio, is het vervolg op de 'Vijf minuten vakantie'-campagne van Kanzi, waarvoor Trafassi vorig jaar het nummer produceerde. Dit keer heeft Glen Faria voor de gelegenheid een single uitgebracht. Kom even los van je dagelijkse verplichtingen en waan je met het eten van een Kanzi-appel 'vijf minuten op vakantie', is de insteek. Of, zoals Glen Faria zingt, 'vijf minuten vakantie, ik ben weg als ik mijn kans-zie.'
'De frisse sound van het nummer past helemaal bij ons merk en is vormend geweest voor wederom een mooie samenwerking. We hopen natuurlijk dat de single een grote hit wordt', 'zegt Helen Schoots, brand manager bij FruitMasters.
Lees ook: Kanzi viert nieuwe appeloogst met single en videoclip
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!