Dekker Hout lanceert campagne ‘Austria Deur. Hoe mooi is dát?’

De boodschap die de adverteerder wil overbrengen, is dat een goede deur een wereld van verschil kan maken.

Hoe mooi is dàt?
Austria Deuren

Austria Deuren, het deurenmerk van familiebedrijf Koninklijke Dekker Hout, lanceert zijn eerste campagne met de belofte ‘Austria Deuren. Kies je voor het leven’. De campagne (bureau: Natwerk), heeft als doel om consumenten bewust te maken van de impact van de keuze voor een deur.

Austria Deuren, dat prat gaat op ‘kwaliteit en tijdloos design’, komt met een serie televisiecommercials en campagnemateriaal voor social media, waarin te zien is hoe personen last hebben van de verkeerd gekozen deuren. Vervolgens worden ze meegenomen door Harry (dé Austria-man) naar het moment dat zij ooit hun deur kozen. Waar ging het fout?

Austria Deuren | Buitendeuren | Hoe mooi is dát! | Ook mooi

Belangrijk onderdeel interieur

Austria Deuren zegt met de campagne consumenten te willen inspireren en laten zien dat deuren ook een belangrijk onderdeel van het interieur zijn. ‘De keuze voor een goede deur kan een wereld van verschil maken.’

Austria Deuren | Binnendeuren | Hoe mooi is dát! | Ook mooi

Waar

De campagne zal te zien zijn op verschillende kanalen en wordt ondersteund door online en offline advertenties.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie