Bux lanceert campagne voor financiële fitheid in 2025

Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op onze financiële gezondheid.

Bux

Beleggingsplatform Bux start het nieuwe jaar met een nieuwjaarscampagne, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Natwerk. Het thema: financiële fitheid. Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op een vaak vergeten aspect: onze financiële gezondheid.

Aerobics voor je portemonnee

Centraal in de campagne staan twee online video's waarin handen optreden als fitnessinstructeurs. Dit is een knipoog naar de Bux-app, waarin beleggen volledig met je vingers wordt bediend. In een energieke aerobics-les illustreren de handen de basisprincipes van financiële fitheid, op een toegankelijke en speelse manier.

BUX_BuyAShare

Praktisch financieel fitheidsplan

In de Bux-app is een financieel fitheidsplan gelanceerd, gericht op beginners die hun financiële gewoonten willen verbeteren. Het plan biedt concrete tips en stappen om te leren investeren en vermogen op te bouwen.

BUX_InvestmentPlan

Promotie in Basic-Fit sportscholen

Om de boodschap te versterken, worden in Basic-Fit sportscholen Digital OOH-advertenties getoond. Deze richten zich op sporters die werken aan hun fysieke doelen en moedigen hen aan ook na te denken over financiële fitheid.

Credits:

Merk: BUX
Agency: Natwerk
Director: Koen Berkhout, SetReset Films
Production: Jason van Domburg, A Day Off

Costume: Genaaid Amsterdam
Casting: Handsome Hands
Sound: Post Office

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie