Beleggingsplatform Bux start het nieuwe jaar met een nieuwjaarscampagne, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Natwerk. Het thema: financiële fitheid. Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op een vaak vergeten aspect: onze financiële gezondheid.
Aerobics voor je portemonnee
Centraal in de campagne staan twee online video's waarin handen optreden als fitnessinstructeurs. Dit is een knipoog naar de Bux-app, waarin beleggen volledig met je vingers wordt bediend. In een energieke aerobics-les illustreren de handen de basisprincipes van financiële fitheid, op een toegankelijke en speelse manier.
Praktisch financieel fitheidsplan
In de Bux-app is een financieel fitheidsplan gelanceerd, gericht op beginners die hun financiële gewoonten willen verbeteren. Het plan biedt concrete tips en stappen om te leren investeren en vermogen op te bouwen.
Promotie in Basic-Fit sportscholen
Om de boodschap te versterken, worden in Basic-Fit sportscholen Digital OOH-advertenties getoond. Deze richten zich op sporters die werken aan hun fysieke doelen en moedigen hen aan ook na te denken over financiële fitheid.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!