Batenburg Techniek lanceert een nieuw communicatieconcept dat de toonaangevende rol in complexe energievraagstukken en industriële automatisering van Batenburg moet benadrukken (bureau: Vengean). Het doel is om de merkpositie van Batenburg Techniek te versterken.
Sinds januari 2025 voert Batenburg Techniek één merknaam voor alle dochterbedrijven. Vengean werkte nauw samen met de directie aan een merk- en portfoliostrategie, inclusief een vernieuwde visuele identiteit en een 360°-campagne. De campagne, gericht op directies van commerciële en publieke organisaties, is te zien op LinkedIn, BNR en in het FD.
Elektrificatie van vervoer
Centraal in de campagne staan verschillende cases, zoals de elektrificatie van vervoer en samenwerking met netbeheerders aan de Nederlandse energie-infrastructuur. Die cases moeten de expertise van Batenburg tonen. Het merk wil staan voor flexibiliteit en innovatie en dat wordt samengevat in de nieuwe merkthema: ‘Smarter Focus. Brighter Tomorrow.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!