Kruidvat trapt op 30 december zijn nieuwe campagne af waarin de eigenmerkproducten drie weken lang centraal staan. De boodschap is dat winkelen bij Kruidvat nog steeds een meevaller is. Vooral met de producten van Kruidvat Merk. De campagne laat in vogelvlucht zien hoe Lies altijd kan blijven rekenen op de eigenmerkproducten van Kruidvat. In de commercial is Lies verjongd met behulp van AI. De campagne is ontwikkeld door DDB Amsterdam.
'Na een voor velen kostbare decembermaand, is dit het juiste moment om onze eigen-merkproducten onder de aandacht te brengen bij onze klanten’, vertelt Brenda Smith marketing- en customer experience van Kruidvat. 'Kruidvat blijft de winkel waar je niet hoeft te schrikken als je afrekent, en helemaal niet als je kiest voor Kruidvat Merk.'
A-ha’s Take On Me maakt herbeleving compleet
In de commercial zien we verschillende herkenbare momenten uit het leven van Lies: van haar eerste onhandige kusmoment, de drukte van een studentenhuis met haar eigen producten in een gedeelde badkamer, de stress van haar eerste baan waarin deodorant haar beste vriend is, de periode van haar zwangerschap en geboorte van haar dochter tot aan het moment dat ze maandverband voor haar dochter koopt. Tijdens al deze momenten stond het grote assortiment van Kruidvat eigenmerkproducten voor haar klaar. Het nummer Take On Me van a-ha neemt je mee naar de jonge jaren van Lies en maakt de herbeleving voor Lies en de kijker compleet.
Commercial met AI
'Het gebruik van AI biedt ons nieuwe mogelijkheden in creativiteit om het Kruidvat verhaal nog mooier en geloofwaardiger te brengen. Dankzij AI konden we Lies verjongen en haar op een natuurlijke wijze laten terugblikken op haar leven. AI is natuurlijk nooit het idee zelf, maar wel de tool die creatieve uitingen mogelijk maakt. Dit voegt een mooie verrijking toe aan onze succesvolle Kruidvat- campagne', aldus Pol Hoenderboom van DDB Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!