VGZ brengt mediabelangen onder bij MediaCom

Na uitgebreid pitchproject.

Coöperatie VGZ heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor MediaCom. Het GroupM-bureau gaat aan de slag met de volledige scope van de (digitale) mediastrategie, inkoop en executie inclusief SEA, van branding tot conversie.

3MO begeleidde de pitch.

Bas Bakker, expertleider merk, communicatie & content VGZ: 'We hebben MediaCom gekozen vanwege de uitvoerig onderbouwde en verrassende strategie, sterke digitale aanpak en tactische uitvoering. 

Tessa Kreunen, product owner campagneteam: 'De sterke focus op strategie in combinatie met de creatieve aanpak van MediaCom past goed bij hoe wij onze campagnes benaderen. MediaCom heeft laten zien dat ze onze doelgroep kent en inzicht heeft in hoe onze branche werkt.'

Tessa van der Starre, ceo MediaCom: 'In de missie van VGZ staat zorg voor mensen centraal. Onze people first cultuur sluit daar naadloos bij aan.'

Coöperatie VGZ voert de zorgverzekering uit voor verschillende merken, waaronder VGZ. In totaal verzekert de coöperatie ruim 4 miljoen klanten. Andere labels zijn Univé, IZA, IZZ Zorgverzekering door VGZ en Bewuzt

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie