Reclamebureau Scheepens brengt 50 jarig werk samen in 'bewegend' boek

Het boek viert niet alleen het 50-jarig bestaan, maar eert vooral het werk van haar klanten uit die 50 jaar.

Adformatie bestaat dit jaar 50 jaar. Een goed excuus om andere merken, bedrijven, bureaus die óók Abraham zien in de spotlights te zetten. Zo richten wij die lichten graag op het Tilburgse reclamebureau Scheepens dat op 22 juni een lijvig boek lanceerde met een magnetische kaft en dito, losse titelletters (Move), die het vak dat constant in beweging, is representeert. Het boek viert niet alleen het 50-jarig bestaan van het creatieve bureau, maar eert bovenal het werk van haar klanten uit die 50 jaar.

Zo zien we werk van en voor klanten als: De Mandemakers Groep, Provincie Noord-Brabant, Willem II, KeukenConcurrent, Runnersworld, Roze Maandag, Keuken Kampioen, Interpolis en Unilever, om maar een kleine greep uit het grote klantenbestand van het Brabantse bureau te noemen. 

'Daarnaast geeft het boek weer hoe Scheepens al 50 jaar zelf meebeweegt met het vak en de markt, en klanten, collega’s en partners helpt vooruit te bewegen.' aldus Stefan van Hulten, DGA van Scheepens. Move is het centrale thema binnen ons bureau. Dat is zelfs doorgeslagen naar bewegende plantenbakken. Lachend: 'We zijn wel een creatief bureau natuurlijk.'

Ander gezicht

Scheepens  werd in 1973 in Tilburg opgericht door Kees Scheepens, maar heeft anno 2023 een heel ander gezicht dan toentertijd. Van Hulten: 'Eén ding is gelijk gebleven: het bereiken en beraken van mensen. Bij ons blijven creatie en media hand in hand gaan om het beste resultaat voor onze klanten te realiseren.' En dat resultaat, is nu dus gevangen in een boek. Bram Giesen, creatief directeur: 'Natuurlijk vliegen de digitale ontwikkelingen ons om de oren. Maar soms is het ook heel fijn om op papier terug te zien waar we met zoveel liefde en plezier aan gewerkt hebben.'

Move
Move

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie