Nik Sluijs en Joey Boeters gaan aan de slag als de nieuwe creative directors van het Amsterdamse reclamebureau Fitzroy. De heren gaan nauw samenwerken met Mischa Schreuder, die sinds vorig jaar als creative partner bij Fitzroy werkt.
Sluijs en Boeters waren tot voor kort werkzaam bij Wunderman Thompson, daarvoor bij Indie en Duval Guillaume. Het duo was al eerder werkzaam voor Fitzroy, in 2014 en 2015. Als creative directors worden de heren nu verantwoordelijk voor onder meer ANWB, Naïf en PlayStation.
Marketeers willen snel
Mischa Schreuder zegt: 'Nik en Joey hebben meermaals bewezen dat ze spraakmakend werk voor zowel grote als kleine opdrachtgevers kunnen maken. Het zijn ondernemende creatieven die bij Fitzroy hun eigen klanten gaan krijgen, zodat we die persoonlijker kunnen bedienen. Marketeers willen altijd snel, maar vooral snel met goede mensen. Daarom zijn we blij met de komst van Nik en Joey.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!