Premium Customer Experience / NOVEMBER 6, 2017 14:17 Dit is waarom Action een consumentenlieveling is De retailer scoort een 8 op de klantgerichtheidmeetlat.
Premium Design / SEPTEMBER 28, 2017 15:52 Barberstation-concept kan zo de boeken in als succesvolle case study Echt luisteren zorgt voor fans
Premium Data & Insights / AUGUST 1, 2017 10:36 Hoe scoort online warenhuis Fonq in de klantbeleving? Linda Schulte van Opiness legt deze online retailer deze maand langs de klantgerichtheidsmeetlat .
Premium PR / MAY 1, 2017 06:00 Hoe Allsecur zorgt voor een lage prijs en een hoog serviceniveau Lage prijs en hoge servicelevel hoeft geen utopie te zijn.
Premium Gedragsverandering / MARCH 17, 2017 06:40 Dit zijn 6 punten waarin je met digitale service het verschil kunt maken Wie zijn de beste dienstverleners?
Premium Craft / JANUARY 30, 2017 15:35 Waar zijn de fans van de Postcodeloterij? Als je meedoet aan een loterij waarvan de helft naar goede doelen gaat en de andere helft naar prijzen, zou dit bij deelnemers het goede…
Premium Gedragsverandering / NOVEMBER 28, 2016 09:42 Wie gaat ABN Amro redden? Linda Schulte, co-founder van Opiness, legt de bank langs de klantgerichtheidsmeetlat.
Premium Interne communicatie / OCTOBER 24, 2016 10:13 Een tweede kans voor MS Mode? Linda Schulte, medeoprichter van Opiness legt MS Mode deze maand langs de klantgerichtheid meetlat.
Premium Craft / SEPTEMBER 16, 2016 05:54 Vertrouwen boven blingbling bij kappers Hoe word je de beste kapperketen van Nederland?
Premium Data & Insights / JULY 5, 2016 09:02 Hoe klantgericht is Simyo? De belofte ‘Baas in eigen bundel’ wordt nog niet waargemaakt.