Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is waarom Action een consumentenlieveling is

De retailer scoort een 8 op de klantgerichtheidmeetlat.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Action wint jaar op jaar de Retailer of the Year-award georganiseerd door Q&A Research. De retailer laat dit dan ook vol trots zien op hun vrachtauto’s om ons daaraan te herinneren. Dit jaar won Bol.com de prijs en Action ging naar huis met de award voor ‘Beste Winkelketen van Nederland’. Wat maakt het dat deze retailer bij consumenten ieder jaar in de prijzen is gevallen? Is het door de prijsbewuste Nederlandse mentaliteit of is er meer aan de hand? Linda Schulte, oprichter van Opiness.nl, legt Action langs de klantgerichtheidmeetlat.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in