Overslaan en naar de inhoud gaan

Mitsubishi Motors kiest Amsterdam Worldwide als internationale creatieve bureau

Het bureau heeft een nieuwe merkstrategie ontwikkeld: Ambition to Explore.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Amsterdamse bureau heeft zusterbureaus in Berlijn en Parijs. Afgelopen voorjaar benaderde Mitsubishi Motors Amsterdam Worldwide, zonder pitch. 

'Ambition to Explore' werd vorige week gepresenteerd tijdens de Tokyo Motor Show. 'Drive Your Ambition' wordt de pay-off die wereldwijd gebruikt gaat worden.
 
CEO Brian Elliott leidt het team dat vanuit Amsterdam Mitsubishi gaat bedienen. Het bureau ondersteunt het automerk verder in merkstrategie, productmarketing, creatieve content en internationale en lokale campagnes. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in