Overslaan en naar de inhoud gaan

Grijp je kans en interview zelf de mediatop van Nederland

Stel tijdens Adformatie’s Minds in Media je brandende vraag aan Pim van der Feltz (Google), Peter de Mönnink (Sanoma/Talpa), Sven Sauvé…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe houdt een broadcaster als RTL zich staande te midden van het Netflix-geweld? Wat zijn de overlevingskansen van TMG in het Belgische Mediahuis? Wanneer gaan de media-‘traditionals’ een blok vormen tegen techreuzen als Google en Facebook? Hoe kun je innoveren en tegelijk de bestaande business waarborgen?

related partner content for mobile comes here

Tijdens Minds in Media kunnen deze vragen aan bod komen. Met de nadruk op ‘kunnen’. Want dat hangt helemaal van jou af. Jij stelt namelijk zelf de vragen aan de topbestuurders van de belangrijkste mediabedrijven in Nederland. Jij legt hen het vuur aan de schenen, en vraagt door als ze ontwijkende antwoorden geven. Hoe kijken ze nu echt naar de toekomst? Waar zien ze kansen, waar liggen ze van wakker, en met wie gaan ze samenwerken?

Op het podium nemen tegelijkertijd plaats: Pim van der Feltz (CEO Google Nederland), Peter de Mönnink (nu CEO Sanoma, straks CMO Talpa Holding), Sven Sauvé (sinds kort CEO RTL Nederland) en Marc Vangeel (de kersverse CEO van Telegraaf Media Groep).

Kerstrapport


Tijdens Minds in Media worden ook de resultaten bekendgemaakt van Adformatie’s Kerstrapport, het jaarlijkse onderzoek naar de kwaliteit en prestaties van de Nederlandse media-exploitanten.

Tijdens Minds in Media worden ook de resultaten bekendgemaakt van Adformatie’s Kerstrapport, het jaarlijkse onderzoek naar de kwaliteit en prestaties van de Nederlandse media-exploitanten.

Klik hier om deel te nemen aan het Kerstrapport  


Datum: maandag 11 dec 2017
Locatie: Dauphine, Amsterdam
Inloop: 15.30 uur
Start programma: 16.00 uur
Toegang: 99 euro

Bestel hier je kaart

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in