Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone weigert voor camera's Kassa te verschijnen, en dat pakt niet goed uit

'Voegt niets toe aan oplossing voor klant'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is zo'n klassiek Kassa-item waarop je een klassieke vorm van communicatie los kunt laten. Vodafone besloot het echter eens heel anders te doen.

related partner content for mobile comes here

Kassa besteedde zaterdagavond aandacht aan een vrouw die eerder dit jaar overstapte naar Vodafone met nummerbehoud. Vanaf 28 juli ging haar nieuwe abonnement in, maar door een fout bij Vodafone is haar nummer ‘kwijt’ en heeft ze al maandenlang geen telefoon.

Opvallend: ze kan alleen met Vodafone contact opnemen met, inderdaad, haar telefoon die het nog niet doet

Het lukt haar lang niet om een einde aan de Kafkaeske situatie te maken, maar met de hulp van Kassa blijkt dat redelijk snel gefikst.

Het grootste deel van het Kassa-item gaat ook niet in op het probleem, maar op de uitleg en houding van Vodafone. In plaats van dat de provider netjes op camera excuus aanbiedt, beterschap belooft en wellicht nog een aardige geste voor de vrouw heeft, besluit het alleen schriftelijk te reageren.

‘Weer een teleurstelling in de communicatie voor Ingrid’, aldus de voice over bij het Kassa-item.

De verslaggeefster en gedupeerde Ingrid reizen nog wel af naar het hoofdkantoor van Vodafone, maar daar laat de woordvoerder weten niet naar beneden te komen.

Reden: ‘Omdat wij vinden dat dit niks toevoegt aan de oplossing voor de klant.’

Misschien dat dat zo is, voor Vodafone's eigen reputatie was het toch heel wat beter geweest dat voor camera uit te leggen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in