Media / SEPTEMBER 14, 2010 12:59 Gegoochel met een merknaam Dinsdag 14 september 2010 is G-Day. De dag dat adverteren naast de Google-zoekresultaten radicaal is veranderd. Iedere adverteerder mag nu…
Programmatic / JULY 15, 2010 07:00 Misplaatste advertenties: daar gaat je imago Je ziet het regelmatig gebeuren: een nieuwsbericht over een treinongeluk met daarnaast een advertentie voor goedkoop reizen per spoor.…
Customer Experience / MAY 27, 2010 07:10 Vijf redenen waarom affiliate-marketing zal groeien Laten we er niet omheen draaien. Als er dit jaar één marketingdiscipline bestand is gebleken tegen de recessie, dan is…
Influencer marketing / APRIL 12, 2010 09:00 Alleen schieten als je het doel ziet Alleen schieten als je het doel ziet. Dat klinkt logisch, maar in de online-advertentiewereld is dat niet zo. Geblindeerd tien ballen…
Data & Insights / JANUARY 28, 2010 08:15 Online advertising: techniek, targetting en toekomst Vorige week was ik op het Interactive Marketing & Media Event 2010 en de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs Utrecht. Het aantal…
Carriere / DECEMBER 16, 2009 08:00 Kanaalzwemmers ‘Kijken, kijken, niet kopen!’ Dat is het verwijt dat je als Nederlander in het buitenland vaak krijgt. Zelfs in de kleine dorpjes…
Purpose Marketing / NOVEMBER 20, 2009 08:00 Houd koers! Elke online campagne begint met het nauwkeurig definiëren van de juiste doelstelling. Uiteraard kan een campagne verscheidene…
Gedragsverandering / NOVEMBER 3, 2009 08:30 Online vouchers: eenvoudige route naar extra omzet Webwinkels gebruiken al langer vouchers met een kortingscode. Maar pas in het afgelopen jaar heeft het gebruik ervan een enorme vlucht…
Purpose Marketing / SEPTEMBER 30, 2009 07:00 Tien tips voor het genereren van online leads Online Lead Generation (OLG) of Cost-Per-Lead (CPL) advertising is een fantastische manier om via online adverteren heel gericht een…