Media / 14 SEPTEMBER 2010, 12:59:56 Gegoochel met een merknaam Dinsdag 14 september 2010 is G-Day. De dag dat adverteren naast de Google-zoekresultaten radicaal is veranderd. Iedere adverteerder mag nu…
Programmatic / 15 JULI 2010, 07:00:04 Misplaatste advertenties: daar gaat je imago Je ziet het regelmatig gebeuren: een nieuwsbericht over een treinongeluk met daarnaast een advertentie voor goedkoop reizen per spoor.…
Customer Experience / 27 MEI 2010, 07:10:19 Vijf redenen waarom affiliate-marketing zal groeien Laten we er niet omheen draaien. Als er dit jaar één marketingdiscipline bestand is gebleken tegen de recessie, dan is…
Influencer marketing / 12 APRIL 2010, 09:00:57 Alleen schieten als je het doel ziet Alleen schieten als je het doel ziet. Dat klinkt logisch, maar in de online-advertentiewereld is dat niet zo. Geblindeerd tien ballen…
Data & Insights / 28 JANUARI 2010, 08:15:15 Online advertising: techniek, targetting en toekomst Vorige week was ik op het Interactive Marketing & Media Event 2010 en de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs Utrecht. Het aantal…
Carriere / 16 DECEMBER 2009, 08:00:00 Kanaalzwemmers ‘Kijken, kijken, niet kopen!’ Dat is het verwijt dat je als Nederlander in het buitenland vaak krijgt. Zelfs in de kleine dorpjes…
Purpose Marketing / 20 NOVEMBER 2009, 08:00:47 Houd koers! Elke online campagne begint met het nauwkeurig definiëren van de juiste doelstelling. Uiteraard kan een campagne verscheidene…
Gedragsverandering / 3 NOVEMBER 2009, 08:30:50 Online vouchers: eenvoudige route naar extra omzet Webwinkels gebruiken al langer vouchers met een kortingscode. Maar pas in het afgelopen jaar heeft het gebruik ervan een enorme vlucht…
Purpose Marketing / 30 SEPTEMBER 2009, 07:00:42 Tien tips voor het genereren van online leads Online Lead Generation (OLG) of Cost-Per-Lead (CPL) advertising is een fantastische manier om via online adverteren heel gericht een…