Er mag meer gelachen worden. Paul van Kuilenburg vraagt reclame- en marketingmensen naar hun 3 favoriete komische campagnes.
Er mag meer gelachen worden. Paul van Kuilenburg vraagt reclame- en marketingmensen naar hun drie favoriete komische campagnes.
Als pleitbezorger van humor in reclame blikt Paul van Kuilenburg terug op een jaar waarin de lach zich weer wat vaker liet zien.
Paul van Kuilenburg bevraagt Tim van der Wiel, mede-oprichter van GoSpooky over zijn 3 favoriete, komische campagnes.
Paul van Kuilenburg bevraagt AH's marketing- en communicatiedirecteur Johan van der Zanden over zijn 3 favoriete komische campagnes.
Als een van de bedenkers van de Rolo-commercial, won hij de Gouden Loeki Aller Tijden. Wat zijn zijn drie favoriete komische campagnes?
En waar komt de roep naar minder humor dan precies vandaan? Paul van Kuilenburg duikt in een zwembad vol humorfeiten.
'Vlakke reclame werkt gewoon niet goed. Daar is zelfs King of Targeting Google het mee eens.'
Aantal Effie-inzendingen kelderde in 2019. Paul van Kuilenburg heeft een verklaring: de meeste campagnes lopen achter dezelfde trend aan.