Paul Stamsnijder betoogde dat ABN Amro doorslaat met zijn Pride-campagne. Jan Driessen vindt die juist baanbrekend en relevanter dan ooit.
Dat zo makkelijk kamerbreed is meegegaan met beschadigingsframe is beangstigend.
En hoe komt het dat het vertrouwen en draagvlak toch heeft kunnen behouden?
In deze tijd van veel angst en wantrouwen is een fout zo gemaakt. Wat moet je voorkomen?
Column van Jan Driessen, die vindt dat er hard moet worden ingegrepen na de ‘dictatoriale’ verkiezingscampagnes van Trump, Brexit en Baudet.
Het is de hoogste tijd voor Positieve Populisten , betogen Jan Driessen en Chris Janssen.
Hij is aanvallend, angstaanjagend en afleidend, met succes. Jan Driessen ging naar de VS en analyseerde de Amerikaanse president.
Republikeinse en Democratische Conventie 2016: Het lastige verschil tussen nep en echt!
Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) wil nog strengere cookiewetgeving. Nederland wordt daardoor echt een achtergesteld land.
Niet Gerrit Zalm hield dit jaar de traditionele en voorspelbare nieuwjaarstoespraak bij ABN Amro maar zijn "zus" Priscilla Zalm. Geslaagde communicatie of doorgeslagen humor?
Was alle kritiek deze week op de communicatie van Achmea terecht? Neen, die was soms zelfs aantoonbare onzin.
De afgelopen veertien jaar mocht ik directeur Communicatie van Aegon zijn. In die jaren is er meer veranderd qua communicatie dan in de halve eeuw die daaraan voorafging.