
Dit is een stijging van ruim 6 miljoen euro (3,8 procent) ten opzichte van het eerste kwartaal 2007. Dat meldt Spot. De kijktijd voor televisie nam in dezelfde periode toe met 0,6 procent.
Enkele branches laten een bovengemiddelde groei zien. Opvallend is de stijging van de bestedingen van merkenfabrikanten van fast mover producten. Daarnaast laten media, durables en reisorganisaties een verdere toename van hun bestedingen zien.
Spot verwacht ook een goed tweede kwartaal voor tv-reclame, vooral dankzij het EK voetbal. Omdat veel adverteerders graag meeliften op de hype rondom het evenement, leidt dit niet alleen tot extra inkomsten in juni, maar worden vooruitlopend daarop ook in mei al extra campagnes ingezet.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe non spot bestedingen zijn niet in de cijfers opgenomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee