Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf organiseert Koninklijke Inhaakwedstrijd

Telegraaf profileert zich als echte Oranjekrant, en de krant heeft een reputatie hoog te houden wat betreft inhakers. Dus komt De Telegraaf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Telegraaf profileert zich als echte Oranjekrant, en de krant heeft een reputatie hoog te houden wat betreft inhakers. Dus komt De Telegraaf met een wedstrijd voor de beste .

related partner content for mobile comes here

De prijs gaat naar de beste inhaker die rondom de troonwisseling geplaatst wordt, in één van de van de krant. De winnaar verdient 4 tickets naar Cannes.

De jury bestaat uit de 3 voorzitters van onze landelijke adverteerders- en communicatiebrancheverenigingen (Lode Schaeffer, voorzitter ADCN, Jan Driessen, voorzitter BVA, Marc Oosterhout, voorzitter VEA) en inhaakexpert Gonnie Spijkstra.

Mocht je als bureau moeite hebben om een klant over te halen om geld uit te geven aan een printadvertentie: De Telegraaf biedt een korting van 25 procent... Daarnaast wint de winnende adverteerder en gratis plaatsing in de krant zelf, op koningsdag 26 april.

De speciale uitgaven verschijnen daarnaast in een verhoogde oplage, in de losse verkoop.

Dit bericht verscheen eerder op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in