Telegraaf organiseert Koninklijke Inhaakwedstrijd
Telegraaf profileert zich als echte Oranjekrant, en de krant heeft een reputatie hoog te houden wat betreft inhakers. Dus komt De Telegraaf met een wedstrijd voor de beste Koninklijke Inhaker.
De prijs gaat naar de beste inhaker die rondom de troonwisseling geplaatst wordt, in één van de speciale edities van de krant. De winnaar verdient 4 tickets naar Cannes.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe jury bestaat uit de 3 voorzitters van onze landelijke adverteerders- en communicatiebrancheverenigingen (Lode Schaeffer, voorzitter ADCN, Jan Driessen, voorzitter BVA, Marc Oosterhout, voorzitter VEA) en inhaakexpert Gonnie Spijkstra.
Mocht je als bureau moeite hebben om een klant over te halen om geld uit te geven aan een printadvertentie: De Telegraaf biedt een korting van 25 procent... Daarnaast wint de winnende adverteerder en gratis plaatsing in de krant zelf, op koningsdag 26 april.
De speciale uitgaven verschijnen daarnaast in een verhoogde oplage, in de losse verkoop.
Dit bericht verscheen eerder op Molblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid