Overslaan en naar de inhoud gaan

Specsavers kiest Fortress Social Branding

Om de online positionering van Specsavers uit te bouwen gaat Specsavers een samenwerking aan met social media bureau Fortress Social…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fortress zal zowel op strategisch als uitvoerend niveau ondersteuning bieden bij de activatie van online kanalen en het creëren van content.

related partner content for mobile comes here

Sander ter Haar, Specsavers: 'Sociale media zijn niet meer iets van de toekomst. Het vormt een fundamentele wijziging in interpersoonlijke communicatie en het is voor ons een manier om direct met klanten in contact te komen en blijven.'

Yigal Roos, Commercial Director Fortress: 'We zijn inmiddels begonnen met meerdere campagnes waarbij we telkens zorgen voor een entertaining invulling om de Specsavers-doelgroep te boeien en activeren. Daarbij zoeken we een mix tussen kanalen zoals Facebook, Twitter, YouTube en Pinterest. Met een door ons ontwikkelde online social media training worden de medewerkers van Specsavers betrokken bij de activiteiten. Samen gaan we dit jaar zorgen voor een significante groei op social media.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in