Media Republic ontwikkelt sociaal platform Mission Olympic


Na een pitch voor het merk Mission Olympic gaat Media Republic aan de slag om de naamsbekendheid en de affiniteit met Mission Olympic, de grootste schoolsportcompetitie van Nederland, verder te versterken.
Mission Olympic is een gezamenlijk initiatief van Coca-Cola, NOC*NSF, KVLO en Achmea.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOnder de naam MISSION ON zullen jongeren via Facebook worden betrokken bij dit nieuwe digitale platform. De jongeren worden via het platform uitgedaagd om zowel op school als online diverse ‘missions’ te volbrengen die direct of indirect gerelateerd zijn aan Mission Olympic, waarmee ze badges verdienen, exclusieve digitale content kunnen unlocken en kans maken op prijzen.
Jaarlijks nemen ruim 315 scholen deel aan Mission Olympic. Dit betekent dat ongeveer 150.000 jongeren via Mission Olympic aan het sporten zijn. Guido van Alphen van Coca-Cola: ‘We willen de bekendheid onder jongeren en hun betrokkenheid bij Mission Olympic vergroten met als doel hen, maar ook hun vrienden, aan te moedigen om samen het plezier van sport en bewegen te ervaren. Via de opdrachten op ‘MISSION ON’ hopen we dit te bereiken.’
De schoolsportcompetitie bestaat inmiddels meer dan 10 jaar en sluit jaarlijks af met een evenement, The School Final. Deze landelijke finale vindt dit jaar op 31 mei plaats, wederom in het Olympisch Stadion in Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid