Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Republic ontwikkelt sociaal platform Mission Olympic

De grootste schoolsportcompetitie van Nederland wordt via een speciaal platform online geactiveerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een pitch voor het merk gaat Media Republic aan de slag om de naamsbekendheid en de affiniteit met Mission Olympic, de grootste schoolsportcompetitie van Nederland, verder te versterken.

related partner content for mobile comes here

Mission Olympic is een gezamenlijk initiatief van Coca-Cola, NOC*NSF, KVLO en Achmea.

Onder de naam zullen jongeren via Facebook worden betrokken bij dit nieuwe digitale platform. De jongeren worden via het platform uitgedaagd om zowel op school als online diverse ‘missions’ te volbrengen die direct of indirect gerelateerd zijn aan Mission Olympic, waarmee ze badges verdienen, exclusieve digitale content kunnen unlocken en kans maken op prijzen.

Jaarlijks nemen ruim 315 scholen deel aan Mission Olympic. Dit betekent dat ongeveer 150.000 jongeren via Mission Olympic aan het sporten zijn. Guido van Alphen van Coca-Cola: ‘We willen de bekendheid onder jongeren en hun betrokkenheid bij Mission Olympic vergroten met als doel hen, maar ook hun vrienden, aan te moedigen om samen het plezier van sport en bewegen te ervaren. Via de opdrachten op ‘MISSION ON’ hopen we dit te bereiken.’

De schoolsportcompetitie bestaat inmiddels meer dan 10 jaar en sluit jaarlijks af met een evenement, The School Final. Deze landelijke finale vindt dit jaar op 31 mei plaats, wederom in het Olympisch Stadion in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in