Dr. Oetker speelt in op kroning
Dr. Oetker. introduceert de oranje Tango Mango Kwarktaart als speciale kroningseditie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Gerben Peters, brand manager bij Dr. Oetker Nederland: 'Al onze kwarktaarten zijn verpakt in een blauwe verpakking, maar deze hebben we een goud-oranje uiterlijk gegeven. Het geheel is een feestelijke kroningseditie geworden. Als de smaak de consument bevalt zal hij daarna binnen het reguliere assortiment als gewone smaakvariant beschikbaar zijn.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Edwin Visser, strategy director en partner van SOGOOD: 'Wij hebben de naam Tango Mango bedacht. Dat geeft toch een extra speciaal tintje. Wij wensen Willem-Alexander en Maxima een swingend feest toe.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBekijk alle kroningsinhakers in ons Kroningsdossier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid