‘Spoorlopers’ van ProRail genomineerd voor Radio Advertising Awards


De Nederlandse consument koos de commercial als beste van de afgelopen zomermaanden (juli/augustus). Het Radio Advies Bureau RAB reikt de Radio Advertising Awards Publieksprijs 2014 in juni volgend jaar uit.
In #039;Spoorlopers'">'Spoorlopers' horen we welke dramatische gevolgen het lopen langs het spoor kan hebben. De boodschap - dat je dat niet op je geweten wilt hebben – wordt indringend maar ook met humor overgebracht. Vrouwen gaven een iets hogere waardering dan mannen en de groep 45-54 jaar was het meest enthousiast over deze commercial. Prorail is met 71,2% van de stemmen eerste geworden, Vodafone is tweede én derde met ‘Kloten’ (69,9%) en ‘Pizza’ (68,1%).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet RAB houdt in juni 2014 de uitreiking van de Radio Advertising Awards waarin de publieksprijs een van de awards is. Voor deze prijs worden zes voorrondes gehouden waarin minimaal duizend respondenten steeds twintig radiocommercials beoordelen. In de eerste periode mei-juni 2013 won ABN Amro.
Onderzoeksverantwoording
Onafhankelijk marktonderzoeksbureau Ruigrok | NetPanel heeft in opdracht van RAB onderzoek gedaan naar de beste radiocommercial van de periode juli-augustus 2013. Totaal 1.046 Nederlanders van 13-64 jaar hebben 20 radiocommercials beoordeeld. De totale steekproef is representatief voor de Nederlander van 13-64 jaar op basis van leeftijd en geslacht. De datacollectie was van 3 t/m 9 september 2013.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid