Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Spoorlopers’ van ProRail genomineerd voor Radio Advertising Awards

De radiocommercial ‘Spoorlopers’ van Prorail is genomineerd voor de Radio Advertising Awards Publieksprijs 2014. De commercial is van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nederlandse consument koos de commercial als beste van de afgelopen zomermaanden (juli/augustus). Het Radio Advies Bureau RAB reikt de Radio Advertising Awards Publieksprijs 2014 in juni volgend jaar uit.

related partner content for mobile comes here

In ;Spoorlopers&;">'Spoorlopers' horen we welke dramatische gevolgen het lopen langs het spoor kan hebben. De boodschap - dat je dat niet op je geweten wilt hebben – wordt indringend maar ook met humor overgebracht. Vrouwen gaven een iets hogere waardering dan mannen en de groep 45-54 jaar was het meest enthousiast over deze commercial. Prorail is met 71,2% van de stemmen eerste geworden, Vodafone is tweede én derde met ‘’ (69,9%) en (68,1%).

Het RAB houdt in juni 2014 de uitreiking van de Radio Advertising Awards waarin de publieksprijs een van de awards is. Voor deze prijs worden zes voorrondes gehouden waarin minimaal duizend respondenten steeds twintig radiocommercials beoordelen. In de eerste periode mei-juni 2013 won .

Onderzoeksverantwoording
Onafhankelijk marktonderzoeksbureau Ruigrok | NetPanel heeft in opdracht van RAB onderzoek gedaan naar de beste radiocommercial van de periode juli-augustus 2013. Totaal 1.046 Nederlanders van 13-64 jaar hebben 20 radiocommercials beoordeeld. De totale steekproef is representatief voor de Nederlander van 13-64 jaar op basis van leeftijd en geslacht. De datacollectie was van 3 t/m 9 september 2013.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in