Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe commercial Centraal Beheer: Koekoek

In de nieuwste Even Apeldoorn Bellen campagne speelt een koekoeksklok de hoofdrol.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het thema van de nieuwe campagne: bij Centraal Beheer is er meer verzekerd dat je denkt. In de commercial gaat een jongen samenwonen met zijn vriendin en haar opvallende koekoeksklok. Tijdens het klussen gaat er van alles mis als blijkt dat de koekoek het op hem heeft gemunt. Daar doet de jongen wat aan, maar was dat wel verstandig?

related partner content for mobile comes here

De campagne is gemaakt door DDB & Tribal Amsterdam en geregisseerd door van Biscuit.

Ellen van der Horst, Manager Merkcommunicatie Centraal Beheer: 'Mensen weten vaak niet precies waar ze voor verzekerd zijn, deze wooncampagne geeft daarom herkenbare relevante voorbeelden en benadrukt dat bij Centraal Beheer meer is verzekerd dan je denkt.'

Naast de ‘Even Apeldoorn bellen’ commercial met verschillende add-ons, wordt er ook een DRTV commercial ingezet. Verder bestaat de campagne uit sociale media, banners, e-mailings en direct mailings.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in