Overslaan en naar de inhoud gaan

Cebuco start B-to-B-campagne nieuwsmedia

Het motto van de campagne: ‘De nieuwsmedia. Hoofdsponsor van iedereen. Hoofdpodium voor adverteerders’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwsmedia bieden adverteerders een hoofdpodium. Dat is de gedachte achter de campagne die het Rotterdamse reclamebureau ARA in opdracht van Cebuco heeft ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

Het doel van de campagne is om duidelijk te maken dat adverteren in nieuwsmedia werkt. ‘Wie adverteert in de nieuwsmedia, plaatst zijn boodschap tussen andere nieuwsmakers en profiteert van de impact van het nieuws.’

Cebuco zegt dat een uniek aspect van de campagne is, dat het traditionele denken in mediumtypen is losgelaten. ‘Het hier gaat om promotie voor het nieuwsdomein.’ Het uitgangspunt wordt gevormd door het gegeven dat elke reclameboodschap de impact van het nieuws verdient.

De campagne staat niet op zich. Het is een vervolg op de bewustwordingscampagne ‘De nieuwsmedia, je hoofdsponsor’ van NDP Nieuwsmedia, de brancheorganisatie voor nieuwsbedrijven.

De campagne, gericht op adverteerders en hun bureaus is de komende tijd onder andere terug te zien in vakbladen, B-to-B-sites, social media en mailings.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in