Cebuco start B-to-B-campagne nieuwsmedia
De nieuwsmedia bieden adverteerders een hoofdpodium. Dat is de gedachte achter de campagne die het Rotterdamse reclamebureau ARA in opdracht van Cebuco heeft ontwikkeld.
Het doel van de campagne is om duidelijk te maken dat adverteren in nieuwsmedia werkt. ‘Wie adverteert in de nieuwsmedia, plaatst zijn boodschap tussen andere nieuwsmakers en profiteert van de impact van het nieuws.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuCebuco zegt dat een uniek aspect van de campagne is, dat het traditionele denken in mediumtypen is losgelaten. ‘Het hier gaat om promotie voor het nieuwsdomein.’ Het uitgangspunt wordt gevormd door het gegeven dat elke reclameboodschap de impact van het nieuws verdient.
De campagne staat niet op zich. Het is een vervolg op de bewustwordingscampagne ‘De nieuwsmedia, je hoofdsponsor’ van NDP Nieuwsmedia, de brancheorganisatie voor nieuwsbedrijven.
De campagne, gericht op adverteerders en hun bureaus is de komende tijd onder andere terug te zien in vakbladen, B-to-B-sites, social media en mailings.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid