DDB & Tribal ontwikkelt campagne '24 uur van de reclame'


BVA bond van adverteerders en VEA vereniging van communicatieadviesbureaus organiseren elk jaar de ‘24 uur van de Reclame’. Het thema van het komende event, dat op donderdag 7 november plaatsvindt in de Beurs van Berlage, is ; 'The Next Level'. Hoofdvraag: hoe gaan we creativiteit op een effectieve manier verbinden met de voortrazende ontwikkelingen in de technologie?
DDB stelde de vraag: hoe bereik je dat volgende niveau nu eigenlijk? Geïnspireerd door de bekende quote van Steve Jobs, vertaalde DDB & Tribal Amsterdam de thematiek van ‘The Next Level’ door naar 'Stay Hungry'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits:
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Fotograaf: Ernst Yperlaan
Productie cupcakes/taarten: Queen of Tarts
Robert Grafisch Bureau, drukkerij posters
Online film
Regisseur: Bill Tanaka
Post-productie en sound: The Ambassadors
Licht: Lux en Co
Styling online film: Nicolien de Jong
Kostuum: Hackett London
DOP/camera: Arno Kwint
Acteur: Sebastiaan van Kuijk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid