Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB & Tribal ontwikkelt campagne '24 uur van de reclame'

DDB & Tribal koos het thema 'Stay hungry' voor de campagne voor de '24 uur van de reclame'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BVA bond van adverteerders en VEA vereniging van communicatieadviesbureaus organiseren elk jaar de ‘24 uur van de Reclame’. Het thema van het komende event, dat op donderdag 7 november plaatsvindt in de Beurs van Berlage, is ; 'The Next Level'. Hoofdvraag: hoe gaan we creativiteit op een effectieve manier verbinden met de voortrazende ontwikkelingen in de technologie?

related partner content for mobile comes here

DDB stelde de vraag: hoe bereik je dat volgende niveau nu eigenlijk? Geïnspireerd door de bekende quote van Steve Jobs, vertaalde DDB & Tribal Amsterdam de thematiek van ‘The Next Level’ door naar 'Stay Hungry'.

Credits:
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Fotograaf: Ernst Yperlaan
Productie cupcakes/taarten: Queen of Tarts
Robert Grafisch Bureau, drukkerij posters
Online film
Regisseur: Bill Tanaka
Post-productie en sound: The Ambassadors
Licht: Lux en Co
Styling online film: Nicolien de Jong
Kostuum: Hackett London
DOP/camera: Arno Kwint
Acteur: Sebastiaan van Kuijk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in