Overslaan en naar de inhoud gaan

Creative partners D&D stappen over naar TBWA Neboko

Dennis Baars en Erik Falke, die in 2010 als partners toetraden tot de creatieve directie van Doom & Dickson, beginnen eind deze maand bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee treden als senior team in de voetsporen van creative directors Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande, van wie maandag bekend werd dat ze overstappen van TBWA\Neboko naar Alfred.
De veelbekroonde creatieven Baars en Falke traden in 2010 tegelijk met Rogier Mahieu en Marcel Frensch toe tot de creatieve directie van Doom & Dickson, die verder bestond uit Martijn van den Brakel en Jaap Sinke.

related partner content for mobile comes here

Doom & Dickson maakt een zware tijd door sinds het vertrek van grote klanten Staatsloterij en ASR.
In maart werd managing director Robert van Dijk vervangen door Frieda Ulsamer de Waard, sinds 2001 partner van Doom & Dickson.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in