Overslaan en naar de inhoud gaan

SMin richt meldpunt Distributie op

SMin, Vereniging Relatiemedia, komt met het meldpunt Distributie. Dit meldpunt gaat de laatste stand van zaken op de postmarkt in kaart…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Informatie over de diensten van de verschillende distributiepartijen wordt bij het meldpunt centraal verzameld. Het meldpunt Distributie moet een middel worden om de sterke en zwakke punten van de verschillende aanbieders transparant te maken.

related partner content for mobile comes here

Ad van der Salm, SMin commissie Distributie: ‘Leden vragen zich nog steeds af of de nieuwe distributiepartijen in staat zijn garant te staan voor voldoende kwaliteit. Er blijkt een sterke behoefte te bestaan aan informatie over de services. Door de oprichting van het meldpunt worden de door de distributeurs afgegeven serviceniveaus getoetst aan de praktijk.’

Medio 2005 worden de verzamelde gegevens overlegd met TPG Post, Sandd en Selekt Mail Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in