Review wereldwijde media-account Vodafone
Vodafone kondigt een review aan van het internationale media-account ter waarde van ruim 730 miljoen euro.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
OMD is sinds 2009 wereldwijd (ook in Nederland) het bureau voor Vodafone. De telecomgigant werkt overigens in bepaalde markten ook met kleinere mediabureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
WPP’s ‘Team Red’ is internationaal verantwoordelijk voor Vodafone’s creatieve account. Ook Grey London heeft daarvan een deel in handen. In Nederland nam Vodafone onlangs afscheid van They.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Een Vodafone-woordvoerder zegt dat het vijf jaar geleden is dat er een wereldwijde review is geweest. 'Deze review is noodzakelijk in de snel veranderende media- en digitale markt.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid