Simyo zet klanten in voor 'reality marketing'
Telecommerk Simyo laat echte klanten live vragen beantwoorden van potentiële klanten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Klanten van Simyo delen hun ervaringen met het merk vanuit het hoofdkantoor van Simyo. De 'reality marketing' campagne 'Vraag het een Beller' is online twaalf uur lang live te volgen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Simyo plant dit jaar drie grote campagnes waarin klanten de hoofdrol spelen. "We denken dat niemand beter kan uitleggen waarom je voor Simyo moet kiezen dan onze eigen klanten", zegtalgemeen directeur Onno van der Poel. "Simyo klanten weten zelf heel goed wat het beste bij hun behoeften past. Wij geven ze zoveel mogelijk zelf de tools in handen, zodat ze hun eigen keuzes kunnen maken."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBedenker van de campagne is reclamebureau Kokoro Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid