Overslaan en naar de inhoud gaan

REGZA

Toshiba komt met de nieuwe naam, REGZA voor haar (groot formaat) flatscreen TV's.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toshiba gebruikte voor de TV producten verschillende merknamen in de verschillende regio's. REGZA is de eerste global merknaam voor TV producten van Toshiba. Op deze manier wil Toshiba haar positie in de TV branche vergroten.

related partner content for mobile comes here

De naam REGZA is voor ons een fictieve naam, heeft wel degelijk een inhoudelijke boodschap. De naam REGZA is afgeleid van het Duitse woord "regsam" en betekent vibreren/trilling, dynamisch en qualiteit(en). De naam bevat ook Toshiba's belofte 'Real Expression Guaranteed by amaZing Architecture'.

De eerste tv komen vanaf 1 maart uit op de later volgen de Noord Amerika, Europa, China en andere Aziatische landen.

Het is nog enkele maanden tot het WK en ik verwacht dan ook dat in Europa (en de rest van de wereld) het merk REGZA ook snel op de markt komt. Want als je Philips mag geloven is het tijdens het WK en de Olympische spelen hoogtijdagen voor de TV handel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in