Radio 538 grootste stijger CLO
Radio 538 is de grootste stijger in het CLO van Intomart GfK over de periode januari-februari 2011.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het marktaandeel van Radio 538 steeg van 10,2 naar 11,0. Ook ORN zag het aandeel stijgen: van 11,2 naar 11,8. Radio 2 viel flink terug van 12,4 naar 10,4. Radio 3 daalde ook: van 10,7 naar 10,1. Sky Radio moest eveneens terug: van 9,2 naar 8,4.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Q-music steeg met 0,1 pct naar 6,7 pct. Radio Veronica ging van 4,8 naar 4,9. 100%NL steeg van 3,6 naar 3,9 en E Power ging van 4,0 naar 4,1.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Intomart-GfK.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid