Acqua For Live: mobile marketing icm het goede doel
L'Oreal heeft voor haar Georgio Armani geurlijn campagne een app uitgebracht. Tussen 20 en 26 maart doneert Georgio Armani $1,- per…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
L'Oreal heeft voor haar Georgio Armani geurlijn campagne een app uitgebracht. Tussen 20 en 26 maart doneert Georgio Armani $1,- per verkochte fles Acqua di Georgio aan een waterpomp project van Unicef.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om dit goede initiatief extra onder de aandacht te brengen is er een app uitgekomen met korte info over de actie inclusief een Labyrint-achtige mobile game, waarin je een waterdruppel (of is het een parfumdruppel?) op je iphone scherm moet proberen te houden. Dit geeft direct goed aan hoe belangrijk water is in veel 3e
wereldlanden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS#039;" title="3372.jpg'">
#039;" title="3373.jpg'">
- Posted using BlogPress from my iPhone (richardotto.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid