Overslaan en naar de inhoud gaan

Acqua For Live: mobile marketing icm het goede doel

L'Oreal heeft voor haar Georgio Armani geurlijn campagne een app uitgebracht. Tussen 20 en 26 maart doneert Georgio Armani $1,- per…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

L'Oreal heeft voor haar Georgio Armani geurlijn campagne een app uitgebracht. Tussen 20 en 26 maart doneert Georgio Armani $1,- per verkochte fles Acqua di Georgio aan een waterpomp project van Unicef.

related partner content for mobile comes here

Om dit goede initiatief extra onder de aandacht te brengen is er een app uitgekomen met korte info over de actie inclusief een Labyrint-achtige mobile game, waarin je een waterdruppel (of is het een parfumdruppel?) op je iphone scherm moet proberen te houden. Dit geeft direct goed aan hoe belangrijk water is in veel 3e
wereldlanden.

;" title="3372.jpg&;">

;" title="3373.jpg&;">


- Posted using BlogPress from my iPhone (richardotto.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in