Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips adverteert met reviews van bloggers

Banner maakt koppeling tussen merkboodschap en influencers.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Influencer Ad-banner is de naam die het bureau aan het nieuwe bannerformat heeft gegeven. De Influencer Ad-banner bevat vier afbeeldingen van influencers die een merk of product hebben gereviewd.  Met een klik op één van de afbeeldingen belandt de consument meteen op de bijbehorende blog of vlog of op een relevant social-mediakanaal. 

related partner content for mobile comes here

Hot Pink Media ontwikkelde de toepassing, omdat bloggers en influencers  een grote rol spelen in het aankoopproces van de consument. &;Naast de reguliere advertisingopties wordt native advertising steeds belangrijker. Merken willen met eigen content hun verhaal vertellen, omdat ze merken dat dit werkt,&; licht Janine van Tulder van Hot Pink Media toe. 

De eerste campagne met de Influencer Ad is van start gegaan in samenwerking met Philips en mediabureau Carat. Het gaat om een campagne voor het Philips Lumea lichtontharingsapparaat.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in