Oxfam Novib brengt mobiele gebruiker persoonlijk in actie tegen 'fout' suiker
Volgens Oxfam Novib blijkt suiker in veel populaire frisdranken op niet eerlijke wijze verbouwd. Met de actie 'The Bitter Taste of Sugar'…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Oxfam Novib blijkt suiker in veel populaire frisdranken op niet eerlijke wijze verbouwd. Met de actie 'The Bitter Taste of Sugar' komt de organisatie in actie. Hiervoor wordt naast cabaretier Dolf Jansen en rapper Maxi Jazz (Faithless) ook de mobiel gebruiker ingezet, middels een mobile advertising campagne inclusief een mobile site.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Via de mobile campagne site is het mogelijk om je eigen naam op 'foute' blikjes te krijgen en deze te verspreiden via social media. Deze protest actie is rechtstreeks afgeleid van de 'Share a Coke' campagne die Coca Cola momenteel inzet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid