Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe strategie Endemol in de maak

De toekomstige aandeelhouders van Endemol gaan met elkaar in gesprek over de toekomst van het bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De belangrijkste schuldeisers van Endemol zullen hun rechten omzetten in aandelen en gaan met elkaar in gesprek over de toekomst van het bedrijf. Dat zegt Frank Botman, directeur van Cyrte Investments in een interview met Adformatie, dat 9 februari verschijnt. Aangezien Cyrte zowel zittend aandeelhouder als schuldeiser is bij Endemol, wordt de zeggenschap van het investeringsbedrijf aanzienlijk. Botman noemt drie hoofdonderdelen van de nieuwe Endemol-strategie. Het gaat dan om het vinden van strategische partners in zoveel mogelijk van de 31 landen waar Endemol actief is, het aanboren van meer creativiteit door het aangaan van samenwerkingsverbanden met creatieve bedrijven en het invullen van 'de witte vlekken'. Bij dat laatste doelt Botman vooral op landen in Latijns Amerika en op Rusland en China waar de aanwezigheid van Endemol nog beperkt is.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in