Media Statsground meet online impact RTV-campagnes Het nieuwe Amsterdamse bedrijf Statsground is begonnen met het meten van de online impact van radio- en tv-commercials
Digital transformation Jeroen Houben regisseur bij bäst Jeroen Houben (1987) heeft zich als regisseur aangesloten bij productiemaatschappij bäst.
Programmatic Blippar maakt Domino's Pizza outdoor billboardcampagne interactief (augmented reality) Bekijk de video!
Gedragsverandering (Campagne) Center Parcs & 29 verschillen ‘De 29 verschillen, die écht het verschil maken’, is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs. Het is de eerste campagne die…
Programmatic KPN opent prijzenslag KPN wil met een prijzenslag klanten weghalen bij de concurrent. Bijvoorbeeld met abonnementen met meer belminuten en nieuwe…
Media Statsground meet online impact RTV-campagnes Het nieuwe Amsterdamse bedrijf Statsground is begonnen met het meten van de online impact van radio- en tv-commercials
Digital transformation Jeroen Houben regisseur bij bäst Jeroen Houben (1987) heeft zich als regisseur aangesloten bij productiemaatschappij bäst.
Programmatic Blippar maakt Domino's Pizza outdoor billboardcampagne interactief (augmented reality) Bekijk de video!
Gedragsverandering (Campagne) Center Parcs & 29 verschillen ‘De 29 verschillen, die écht het verschil maken’, is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs. Het is de eerste campagne die…
Programmatic KPN opent prijzenslag KPN wil met een prijzenslag klanten weghalen bij de concurrent. Bijvoorbeeld met abonnementen met meer belminuten en nieuwe…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid