Overslaan en naar de inhoud gaan

Plus lanceert nieuwe spaaractie tijdens bekerwedstrijd

Een mooi inhaakmoment gistermiddag voor Plus. De supermarktketen gebruikte de herkansing van de bekerwedstrijd Ajax-AZ om de eerste Plus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo'n tweehonderd bussen met kinderen werden tijdens de wedstrijd voorzien van de nieuwste voetbalplaatjes. Op weg naar huis konden de begeleiders de kaartjes verdelen.

related partner content for mobile comes here

Plus start volgende week met de nieuwe voetbalspaaractie. Ditmaal kan de consument sparen voor pop-up spelers. De voetballers zijn uitgesneden en komen ze omhoog wanneer het kaartje wordt dubbelgevouwen. Van alle achttien Eredivisieclubs zijn er per voetbalclub zestien verschillende pop-up kaartjes verkrijgbaar. In totaal zijn er 288 pop-up voetbalkaarten te bemachtigen.

Voetballiefhebbers kunnen ook virtueel aan de slag. Op heeft Plus een virtueel stadion ingericht. De pop-up spelerskaarten zijn aan de achterzijde voorzien van een QR code. Door deze met de webcam in te scannen, worden de pop-up spelers in de kleedkamer van het stadion zichtbaar als tenue met namen en rugnummers. Op de site is zichtbaar welke spelers nog ontbreken en welke Hyves vrienden kunnen helpen om de verzameling compleet te maken. Daarnaast kan online een hooghoudspel worden gespeeld. Door de pop-up spelers online te registreren en het hooghoudspel te spelen, worden allerlei gadgets in het stadion geactiveerd en maken voetbalfans kans op prijzen.

De pop-up spelers campagne is de tweede landelijke spaaractie die Plus in samenwerking met de Eredivisie organiseert.

Hieronder de nieuwe campagne voor de introductie van de pop-up kaartjes.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in