Plus lanceert nieuwe spaaractie tijdens bekerwedstrijd
Zo'n tweehonderd bussen met kinderen werden tijdens de wedstrijd voorzien van de nieuwste voetbalplaatjes. Op weg naar huis konden de begeleiders de kaartjes verdelen.
Plus start volgende week met de nieuwe voetbalspaaractie. Ditmaal kan de consument sparen voor pop-up spelers. De voetballers zijn uitgesneden en komen ze omhoog wanneer het kaartje wordt dubbelgevouwen. Van alle achttien Eredivisieclubs zijn er per voetbalclub zestien verschillende pop-up kaartjes verkrijgbaar. In totaal zijn er 288 pop-up voetbalkaarten te bemachtigen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVoetballiefhebbers kunnen ook virtueel aan de slag. Op Hyves heeft Plus een virtueel stadion ingericht. De pop-up spelerskaarten zijn aan de achterzijde voorzien van een QR code. Door deze met de webcam in te scannen, worden de pop-up spelers in de kleedkamer van het stadion zichtbaar als tenue met namen en rugnummers. Op de site is zichtbaar welke spelers nog ontbreken en welke Hyves vrienden kunnen helpen om de verzameling compleet te maken. Daarnaast kan online een hooghoudspel worden gespeeld. Door de pop-up spelers online te registreren en het hooghoudspel te spelen, worden allerlei gadgets in het stadion geactiveerd en maken voetbalfans kans op prijzen.
De pop-up spelers campagne is de tweede landelijke spaaractie die Plus in samenwerking met de Eredivisie organiseert.
Hieronder de nieuwe campagne voor de introductie van de pop-up kaartjes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid