Overslaan en naar de inhoud gaan

Mother Campaign’s Bureau van het jaar

Voor het tweede jaar achter elkaar is het Engelse bureau Mother door vakblad Campaign verkozen tot het Engelse Bureau van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doorslaggevend waren de new-businesswinsten Siemens, Castlemaine XXXX en COI Communications met een geschatte waarde van zo’n 112 miljoen in het afgelopen jaar en ‘het consistent originele en creatieve werk voor het gehele klantenpakket’. Mother is overigens ook door Coca-Cola UK ingeschakeld om mee te werken aan brainstormsessies over een nieuwe campagne in samenwerking met CC’s huidige Engelse bureau McCann-Erickson UK.

related partner content for mobile comes here

TBWALondon maakte volgens Campaign de Engelse Campagne van het jaar voor John Smith’s ‘No Nonsense’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in