Coca-Cola vernieuwt uiterlijk
Per 1 januari zien de Coca-Cola flessen en blikjes er anders uit. Het logo kijgt de zogenaamde ‘dynamic ribbon’ uit de jaren ’70 en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In Nederland is samengewerkt met kunstenaar, designer en VJ Micha Klein.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Coca-Cola’s nieuwe uiterlijk is vanaf 1 januari te zien op alle verpakkingen en andere communicatie-uitingen. Micha Klein heeft een commercial ontwikkeld in twee versies, voor tv en bioscoop. Verder is op TMF een commercial design contest van start gegaan. Jongeren kunnen met een interactieve VJ-softwaretool uit de studio van Klein hun eigen Coca-Cola commercial produceren. De winnende commercial wordt op 27 januari uitgezonden via TMF en MTV. De vier beste VJ’s in de dop krijgen een workshop bij Klein.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid