Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Republic wint 3 Spin Awards

De jaarlijkse Spin Awards zijn weer vergeven. Media Republic won vanavond maar liefst drie prijzen, twee zilveren Spin Awards (voor Eccky…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarlijkse zijn weer vergeven. Media Republic won vanavond maar liefst drie prijzen, twee zilveren Spin Awards (voor Eccky en Tapvat) en de (gouden) Innovatieprijs (voor Eccky).

related partner content for mobile comes here

Opmerkelijk, want om te winnen moeten bureaus ook de effectiviteit van hun inzending kunnen aantonen, en Eccky moet zich in de praktijk nog maar bewijzen. Eccky heeft volgens de jury echter wel internationale potentie: een echt interactief exportproduct, aldus het juryrapport.

Lost Boys mag met twee prijzen naar huis, waaronder een gouden Spin voor Hi Bling en een zilveren voor Sportlife Deep.

Nokia20Lives won goud, en heeft volgende maand ook nog eens kans op een Webby Award met deze inzending.

Anders dan vorig jaar was er ditmaal wel een gouden winnaar in de categorie Crossmedia: de jury kon dit jaar natuurlijk niet op de Postbankpas heen, van LeukwerktWorldwide / Oer-Satama. De categorie Online Campagne kende de meeste winnaars, met goud voor Hi Bling en zilver voor Sneeuwbol en Tapvat.

Daarnaast ging de publieksprijs voor Beste Interactieve adverteerder naar Heineken, en de Publieksprijs voor beste interactieve bureau naar Euro RSCG.

De volledige lijst met prijswinnaars:

Goud
- Hi Bling in de categorie Online Campagne (bureau Lost Boys ism Mindshare Interaction, FHV, Backbone)
- Nokia 20Lives in de categorie Websiteconcept (bureau Euro RSCG 4D/Nokia)
- Mijn Postbankpas in de categorie Crossmedia (bureau Leukwerktworldwide/Oer-Satama)
- De Innovatieprijs gaat naar Eccky (bureau Media Republic)

Zilver
- Sneeuwbol voor Pakistan in de categorie Online Campagne (bureau Publicis Dialog)
- Tapvat introductiecampagne in de categorie Online Campagne (bureau Qi, Media Republic en Brand New Telly)
- Car Spotter in de categorie Mobiel Concept (bureau For Sale Communicatie)
- Music Downloads Party in de categorie Mobiel Concept (bureau PPGH/JWT)
- Eccky in de categorie Vrije Interactieve Concept (bureau Media Republic)
- Innercity The Game in de categorie Gaming Concept (bureau Lloyd and Acardi, Ahead of the game)
- Sportlife Deep in de categorie gaming concept (bureau Lost Boys)

In totaal waren 32 inzendingen genomineerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in